Reklamacje
Reklamacje
- Podróżny może kierować wiadomości, żądania lub skargi związane z realizacją Imprezy Turystycznej bezpośrednio do TRENDWAY Travel.
 - TRENDWAY Travel niezwłocznie przekazuje wiadomości, żądania lub skargi, o których mowa w ust. 1, od Podróżnego do Organizatora Turystyki.
 - Wiadomość, żądanie lub skargę wniesione do TRENDWAY Travel w danym dniu uważa się za wniesione z tym dniem do Organizatora Turystyki.
 - Reklamacje mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej.
 - Reklamacja może zostać złożona w wymaganej formie, o której mowa w § 11 ust. 4 powyżej:
 
                                          i.          za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sales@trendwaytravel.pl i/lub
                                         ii.         za pośrednictwem listu poleconego wysłanego bezpośrednio na adres siedziby Trendway Travel, to jest: Trendway Travel Sp. z o. o. Sp. k., ul. Marcina Kasprzaka 29, lok. U101 ,01-211 Warszawa.
- Reklamacja powinna zawierać dane Podróżnego pozwalające na jego identyfikację, w szczególności powinna zawierać imię, nazwisko, adres do doręczeń oraz adres e-mail, a także numer rezerwacji Imprezy Turystycznej i/lub innej Usługi Turystycznej.
 - Z treści reklamacji w sposób bezsporny powinno wynikać jaki jest przedmiot i zakres reklamacji oraz uzasadnienie stanowiska Podróżnego wnoszącego reklamację.