Reklamacje


Reklamacje

  1. Podróżny może kierować wiadomości, żądania lub skargi związane z realizacją Imprezy Turystycznej bezpośrednio do TRENDWAY Travel.
  2. TRENDWAY Travel niezwłocznie przekazuje wiadomości, żądania lub skargi, o których mowa w ust. 1, od Podróżnego do Organizatora Turystyki.
  3. Wiadomość, żądanie lub skargę wniesione do TRENDWAY Travel w danym dniu uważa się za wniesione z tym dniem do Organizatora Turystyki.
  4. Reklamacje mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej.
    1. Reklamacja może zostać złożona w wymaganej formie, o której mowa w § 11 ust. 4 powyżej:

                                          i.          za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sales@trendwaytravel.pl i/lub

                                         ii.         za pośrednictwem listu poleconego wysłanego bezpośrednio na adres siedziby Trendway Travel, to jest: Trendway Travel Sp. z o. o. Sp. k., ul. Marcina Kasprzaka 29, lok. U101 ,01-211 Warszawa.

  1. Reklamacja powinna zawierać dane Podróżnego pozwalające na jego identyfikację, w szczególności powinna zawierać imię, nazwisko, adres do doręczeń oraz adres e-mail, a także numer rezerwacji Imprezy Turystycznej i/lub innej Usługi Turystycznej.
  2. Z treści reklamacji w sposób bezsporny powinno wynikać jaki jest przedmiot i zakres reklamacji oraz uzasadnienie stanowiska Podróżnego wnoszącego reklamację.